I samarbejde med Vicorda tilbyder vi – helt gratis – et digitalt APV-værktøj, der hjælper jer med at opfylde lovkravene til en arbejdspladsvurdering. 

Log ind og læse mere – og bestil jeres digitale APV allerede i dag.

Sådan kommer I i gang

  • Udfyld formularen og klik på ‘Bestil’
  • Hold øje med e-Boks – her får I en kvittering 
  • Inden for tre hverdage kontakter Vicorda jer og inviterer til et møde, hvor I sammen gennemgår jeres behov og næste skridt.


Vicorda klarer det praktiske

  • I får en fast kontaktperson, der guider jer gennem processen 
  • Medarbejderne inviteres til at deltage via mail 
  • Besvarelse tager ca. 10 minutter online 
  • Vicorda står klar til at hjælpe både jer og medarbejderne.

 

Rapport og opfølgning 

Når alle medarbejdere har besvaret APV’en: 

  • I får en anonymiseret rapport, som giver et klart overblik over resultaterne 
  • Viser rapporten behov for handling, kan Vicorda rådgive jer om de næste skridt.

Har jeres medarbejdere sundhedsordning hos os? 

  • Så får medarbejderen forslag til, hvordan sundhedsordningen kan hjælpe, når det er relevant. Det kan fx være hjælp hos en fysioterapeut  
  • Alle tilbud er dækket af medarbejderens sundhedsordning. 

 

Fordelene ved Vicordas digitale APV 

  • Opfylder alle lovkrav – inkl. dokumentation og handlingsplaner 
  • Branchespecifikke skabeloner, hvor I kan tilføje egne spørgsmål 
  • Tilgængelig på både dansk og engelsk, så alle medarbejdere kan deltage. 

Hvem gør hvad – Vicorda og jer

Afdæk udfordringer – Vicorda hjælper 
Vicordas online værktøj giver jer overblik over evtuelle udfordringerne. 

Vurder og prioriter – jeres ansvar 
Viser rapporten, at der er brug for opfølgning, kan I bruge Vicordas skabelon til at strukturere arbejdet. 

Følg op og eksekver – jeres ansvar 
I udarbejder selv en handlingsplan og følger op. Vicorda kan hjælpe jer i gang.