Vi har ikke nogen Nets-aftale, hvordan indbetaler jeg?

Første gang, du logger ind for at oprette en indberetning og indbetale pensionsbidrag, skal du oprette en Nets-aftale for virksomheden.

Vi indbetaler via lønsystem. Hvad er mine medarbejderes kundenumre?

Kundenummeret er det samme som medarbejderens CPR-nummer (10 cifre).

Hvad er PensionDanmarks PBS-nummer?

PensionDanmarks PBS-nummer er 01865900.

Hvad består bidragsprocenten af?

Bidragsprocenten består af den samlede overenskomstbestemte procentsats, dvs. både arbejdsgivers og medarbejders bidragsprocent.

Jeg har glemt en indbetaling – hvordan kan jeg indbetale for tidligere perioder?

Du har mulighed for at indberette og indbetale for tidligere perioder, når du er logget ind på Virksomhedsservice.

Det kræver, at jeres virksomhed har en Netsaftale.

Kan jeg se tidligere betalinger?

Ja, når du er logget ind på Virksomhedsservice, kan du se virksomhedens indbetalingshistorik.

Hvor skal jeg indbetale pension?

Du kan overføre pensionsbidrag enten via dit lønsystem eller du kan logge ind på Virksomhedsservice.

Du skal logge ind med virksomhedens NemID Medarbejdersignatur.

Hvad koster sundhedsordningen for min virksomhed?

Når du er logget ind, kan du se, hvad I betaler for sundhedsordningen.

Find jeres sundhedsordning nederst på siden ”Ordninger”.